Eerste dagje - Reisverslag uit Ciudad Real, Spanje van Bregje Ven - WaarBenJij.nu Eerste dagje - Reisverslag uit Ciudad Real, Spanje van Bregje Ven - WaarBenJij.nu

Eerste dagje

Door: Bregje van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Bregje

09 Oktober 2015 | Spanje, Ciudad Real

Hola Allemaal,

Gisteren is mijn nieuwe avontuur weer begonnen en dit keer in het zonnige spanje.
Om half 11 kwam Lisa me ophalen om me naar Eindhoven Airport te brengen. Natuurlijk met twee grote koffers helemaal afgeladen vol die we met moeite konden dragen. De vlucht ging goed een beetje turbilantie en een half uurtje vertraging.

In Madrid aangekomen was mijn bus er eigenlijk meteen om naar het centraal station te gaan. Een rit van 30 minuten in een bus die alleen maar vol staat met koffers. eenmaal aangekomen op het station in Madrid. holy moly! ik denk dat het in de buurt kwam van schiphol zo groot. waar je voordat je de trein in gaat ook nog door de security heen moet met je koffers. een maal door de wannabe douane heen kon ik eindelijk wat drinken want uiteindelijk leek het net of dat ik drie dagen in de woestijn had rondgelopen. Na een welverdiende 5 minuten pauze moest ik weer door naar de trein.
waar je je ticket moet laten zien en nee hoor Bregje is haar ticket natuurlijk weer kwijt. Mijn tas 7 keer in het uit geladen.
Uiteindelijk maar even terug gerend naar het koffietentje waar ik die welverdiende pauze had gehad. Gelukkig lag mijn trein ticket daar.
Een uurtje later aangekomen in Ciudad Real waar de hele familie me stond op te wachten. Als je die lachende gezichten zit ben je natuurlijk al die ellende alweer vergeten.

Gisteren avond vroeg naar mijn bed gegaan. Vandaag mijn koffer weer opnieuw inpakken want we gaan een weekend naar het strand!

Nou Adios amigos!

xx
Breg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bregje

Actief sinds 09 Okt. 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 1199

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 01 Maart 2016

Daar gaan we weer!

Landen bezocht: